REBECCA RYDBERG

DAG 16 | 2011-12-19, 15:37:50

Berätta om hur du var när du var liten.

Hoppas över 14 & 15 för dem var ändå inte så intressanta!
Det här blir som Axel precis sa ett tragiskt inlägg för jag hade inga bra sidor när jag var liten!
Jag ljög alltid för allt och alla när jag var liten.
Sen var jag väldigt elak mot allt och alla och var inte rädd för att säga vad jag tyckte.
Jag älskade och retas med min syster och att skylla allt mitt bus på min käre bror.
Så ja den enda positiva sidan jag kan tänka mig var väl att ja var aktiv och framåt.
Gick på AG gymnastik och hade väldigt många vänner.
Jag gillade också att visa upp mig och få mycket uppmärksamhet från alla håll.
Men som mina föräldrar va de nog en bestämd liten dam som man inte orkade med!
Klassiskt mig är att göra något dumt och skylla på någon annan eller ljuga om de.
Och vända upp och ner på tallriken när jag var mätt, liksom
" nej nu vill ja inte ha nå mer och vänder jag upp och ner på de så kan dem inte tvinga mig och äta upp"
Kommentarer
Kommentarer

Anonym

Du var ju världens sötaste unge och det lös bus i ögonen på dig! Det var inte bara bu och bä, även fast vi bråkade mycket så hade vi riktigt roligt ibland å;) /big siss

2011-12-19 @ 18:24:57
Trackback