REBECCA RYDBERG

JULMARKNAD | 2010-11-28, 19:16:06

Äntligen internet!!!!
det är så skönt att man äntligen har internet och tv hemma igen!
jag håller fortfarande på och tinar upp sen den här dagen..
var julmarknad så stod evve och jag där och sålde våra väskor:)
vi sålde dock inga många alls så dagen kändes skit ovärd..
men jaa de va ju mysigt fram tills man började frysa ihjäl..
tacos,julmust och lussebullar har de varit niu ,mhmm mysigt:)
nu äre gossip och ensam mamma, sen skriva klart novellen!
pusssssssssssss
Inte visat mitt stora kors, men de köpte jag för ca 1 månad sen, tsm med mattias present:)
sedan de andra örhänget köpte jag idag från createdforyou uf, men vill ha de lite annorlunda
nu när jag provade de hihi ska höra om det går!
så en julklapp till min syster från calisto uf!:)
Kommentarer
Kommentarer

Linn

Ojhh min julklapp!! Sjukt nyfiken!!!! Vad får jag? ;) din är klar också btw;) och jag tror att du kommer gilla de sjuuukt mycket:)

2010-11-29 @ 10:51:24
Trackback