REBECCA RYDBERG

FORGIVE BUT NOT FORGET | 2010-11-29, 16:10:32

hallllå :)
skolan idag, skrev om HELA min novell... så trött man blir.
Gick från att heta Söderheimska Gården till att heta hämnden:)
Slutade efter svenskan för engelskan var inställd.. ja har inte börjat med den än heller..
men ska skriva klart novellen och jobba lite matte, engelskan fixar jag imorgon.
Åkte till gävle och leta dansgrejer iallfall hittade ingenting :o
men fick med mig lite annat därifrån :)
nu ska ja plugga, pusssssssssss
VÄRLDENS MYSIGASTE SOCKOR!!
Igår på julmarknaden så frös jag till döden... jag tinade upp när ja kom hem!
så skulle jag köpa de här söta skorna på stan, men fanns inte i min storlek..
idag kom iallfall mamma hem med ett par till mig:) för tidig födelsedags present..
Kommentarer
Kommentarer

Trackback