REBECCA RYDBERG

DAG 3 | 2010-11-30, 14:49:41

Ja nu var det dags för den här listan då, haha man längtar nästan lite tills man ska skriva:)
Och idag får jag prata om min favorit person och min irriterande lillebror:)
Alltså Mina syskon, jag kan börja med att berätta om min storasyster:)
Hon heter Linn Lindeblad och är 21 år :) När hon tog studenten så flyttade hon till Stockholm.
Så jag bor alltså inte med henne längre, men i stora delar av mitt liv så har hon bott hos oss.
Vi är inte riktiga syskon utan vi har bara samma mamma, men det känns som vi är riktigt.
För hon bodde alltid hos oss förutom varannan helg när hon var mindre.
Hon och jag har aldrig gått ihop, jag var ofta väldigt avis på min syster.. hon kunde ju så mycket!
Hon var alltid den med fina kläder, sminkade sig fint, hade större frihet och var bra på något!
Men när vi blev lite större så började vi inse att vi faktiskt tyckte om varandra , haha
Så i somras var vi i Bulgarien själva en vekca, det var super myssigt:)
Så nu för tiden så kommer vi mycket bra överrens och hjälper varandra som syskon ska göra!
Jag älskar min syster jätte mycket, som en bästavän!
Sedan så har vi ju min lillebror... han tycker jag inte om lika mycket:)
hehe jorå klart jag tycker om min bror men han har liksom inte växt upp och så riktigt.
Men han heter iallafall Martin Rydberg, vi har samma mamma och pappa och bor tsm :)
Vi har alltid bråkat, vi har verkligen aldrig kommit överrens.
När han var liten så fick jag gå hos dagmamma för jag bara slog han ...
Nu för tiden så är han 14 år och en grym hockeyspelare men som har ett jävla humör.
Om han skulle ändra sitt humör, attityd och beteende så skulle jag tycka bra om honom.
För när vi är själva så lär jag leka mamma och då är han världen goaste unge!
Det jag aldrig visste dock var att han var en riktigt heartbreaker mot tjejerna, de ska vi ta bort:)
Men ja jag älskar båda mina syskon men vi har våra perioder,
sen tror jag inte jag och martin kommer bli lika tajt som mig och linn, men vi är ju tjejer!
Kommentarer
Kommentarer

linn

hakan nere vid knäna.. "den som var bra på nått" så tyckte jag om dig;P haha den duktiga som var bra på allt hon gjorde (alla den 45 sportgrejjerna du fick för dig att börja på)..

Sötnöten, älskar dig med!!!! <3

2010-11-30 @ 19:13:57

rebecca

sv: haha neee du var ju den som kunde rita, va bra på smink, ridning osvosv haha :) <3

2010-11-30 @ 22:13:51
URL: http://rebeccamanda.blogg.se/

Anonym

hahaha, säger hon som var bra på fotboll, gymnastik, slalom å allt annat du började med:P

Puss på dig<3

2010-12-01 @ 11:04:02
Trackback