REBECCA RYDBERG

DAG 1 | 2010-11-28, 21:56:25

Presentation av mig själv.
Hmmm ja det är lite svårt och prata om sig själv tycker jag, men ska försöka!
Jag heter Rebecca Amanda Rydberg, är född så sent så man inte ens vill veta när.
Jag hatar det här året som kommer att komma nu för jag vill vara 18 som mina kompisar..
Men jag är iallafall mer negativ än positiv i mitt liv, alltså inget bra.
Jag älskar att dansa, men bara under mina villkor inte när jag blir tvingad.
Jag är ganska tystlåten när de gäller det sociala, men jag är inte rädd för att säga vad jag tycker i vissa situationer.

Jag bor i sandviken med min mamma, pappa och lillebror som är fjortis.
Jag saknar min syster jätte mycket, är inte så roligt och bo hemma utan henne!
Jag är besatt av att göra om mitt rum, jag målar om, tapetserar, byter möbler, målar möbler, byter rum osv.
Jag har stora mål inför framtiden och jag hoppas att tack vare alla timmars plugg så kommer jag bli något jag vill.
Gå ut gymnasiet med VG & MVG, gå tre års handelshögskola,resa ett år till usa, sen öppna eget.
Det är mitt absoluta mål, uppnår jag det så kommer jag vara världen lyckligaste.
hmm vad kan jag mer skriva? njaa de får nog räcka nu tror jag.
Men ja jag har alltid haft väldigt lätt att lita på folk, men på sistonde så har det blivit svårt.
Men man får helt enkelt försöka leva livet ändå, de får man tåla.
Det bästa i mitt liv just nu är mina drömmar, ja lever för att förverkliga dem.
Vilket jag aldrig tidigare i hela mitt liv gjort, jag har aldrig haft drömmar.



Kommentarer
Kommentarer

Trackback