REBECCA RYDBERG

MYCKET BILDET - LITE TEXT | 2010-03-31, 21:01:43

Så där nu har jag lärt mig glosorna hehe gick snabbt :)
ska lära mig hela resan utantill också, alltså hatar SPANSKA!
men men i morse bar det av efter åtta, kom fram runt tio :)
då fick vi lite fritt på stan, hittade lite för mycket för min budget men ändå inte så mycket:)
käkade lunch buffé på pizza hut med sanna :) supergott:)
sedan åkte vi till vasamuseumet, MYT!
sen åkte vi runt lite, lämnade av belgiernas packning på vandrahemmet och sen var det dags för farväl:)
hehe vi sa hejdå till dom och så där :) har varit kul och haft dom här tycker jag :)
och sen så blev de 2 timmar till på stan, hittade lite mer + fiiiiikaaaa :)
hihi så bussen hem blev de ett antal videoinspelningar, kommer upp ikväll dom :)
lite rapp, lite sång, mycket skratt:)


aja har varit en toppen dag:) och nu är det dags för mer pluggande!
pussssssssssssssssssss♥
alla är bara för seriös i vår klass!



sovgänget!

Kommentarer
Kommentarer

Trackback