REBECCA RYDBERG

LÅNG DAG MED BELGIER | 2010-03-29, 22:01:20

ohh lite dålig uppdatering idag med , men som sagt fullrulle här :)
efter lunchen så åkte vi in till valbo :) belgierna ville gå själva haha :)
så karin jag och vivi satt oss och fikade:) fick min efterläntade mjukglass med tuttifrutti strössel :)
längtat otroligt länge efter en sån hehe :)
gick endast in i två affärer för jag visste att jag inte hade pengar, men ändå fick jag med mig en grej hem!
klänning från bikbok, inte riktigt bestämt om jag ska ha kvar den än, får se :)
men så här ser klänningen ut i allafall:)
efter valbo åkte vi hem till maria hela bunten tittade på en film :)
dock så tror jag att alla slumrade till lite :) Ibo som han heter ramlade iallafall av stolen för han somnade!
haha :) runt sju tog vi en promme till american, mötte upp lärare och lite människor från klassen:)
käkade pizza buffe, och sen satt vi bara där och snacka fram till nio :)
dimitri har precis gått och lagt sig så jag ska försöka få historian gjord!
sen tror jag älskling kommer och sover här ikväll :) mys ♥
aja hade i allafall med mig kameran idag så ett litet bildkollage får ni från dagen:)
Kommentarer
Kommentarer

maria

haha älskar bilden på tessan! ;D

2010-03-30 @ 14:54:28
URL: http://maarriiaas.blogg.se/
Trackback