REBECCA RYDBERG

FROM A PLACE TO ANOTHER | 2010-07-19, 06:09:53


så där nu är man "hemma" , jag sitter hos syster i stockholm :)
gotland kan man summera som bra, det har varit mytcket skit som hänt
både roliga, mindre roliga och galna saker men vi har ändå haft det bäst tsm:)
så trots allt som har hänt så tycker jag verkligen att resan var det bästa!!
nu har jag tvättat och fixat så håller på och packar om till bulgarien.
så blir en till vecka med dålig uppdatering tyvärr.. men snart blire som vanligt igen:)
hinner lägga upp några bilder från gotland men blir bildbomber när jag kommer hem:)
så imorgon 08.00 kommer taxin som tar mig och syster till BULGARIEN!!
ha det bäst, puss puss♥
















Kommentarer
Kommentarer

Sookiii Sok

coola pics:D

2010-07-21 @ 05:00:25
URL: http://sookiiisok.blogg.se/
Trackback