REBECCA RYDBERG

you are the reason | 2009-09-21, 09:43:44



helllo :)
pappa skjutsade mig till gävle igår så ja slapp ta halv åtta bussen :o
hehe sköönt :) gick kalas och jobba och var lika knäppa människor inne som vanligt.
man får typ va glad om man kommer levande därifrån ;)
men aja , slutade halv sex så då hämtade mami mig.
åkte hem kika lite på one tree hill, sen kom mattias :) så käka vi lite
och sen blev detmys framför tv:n hela kvällen.
gick med han hem runt halv tolv, spöregnade ute
så ja tog min mysiga vinterjacka haha saknar och se så där stor och björnig ut som man göri den :)
hehe aja nu är klockan typ halv tio, så jag börjar om en timme.
är redan klar ,och det är sjukt bra gjort :)
har dock världens huvudvärk, men inte allt för jobbig dag idag.
ska plugga innan dansen för snart ska ju uppsatsen va inne :o
sen ska jag och älskling på bio ikväll, flickan som lekte med elden ooh :)
haha studiedag imorogn, puss

Kommentarer
Kommentarer

karin ågren MODE ÄR MITT LIV

ska vi föja varandra på bloglovin ? <3

2009-09-23 @ 13:56:48
Trackback