REBECCA RYDBERG

Det kan inte alltid bara vara jag | 2009-09-28, 15:42:53



ja idag har det väl inte varit en super bra dag.
varit väldigt egen och tänkt på en massa jag inte ska
men så kan det va , vi hade bara spanska och företagsekonomi idag
grymt skönt , slutade alltså runt halv tre.
varje dag känns som värsta plågan och jag verkligen hatar de
ni som läser det från min klass behöver inte ta åt er
inte erat fel haha men det känns som man inte hör hemma där bara.
och jag saknar matilda nyman, trodde det skulle bli sköönt att vi slutade ses så mkt
så vi kanske kunde hålla sams ? haha men så äre inte gumman
saknar dig superduper mycket :o
dans ikväll, ska bli skönt och få tänka på annat
aja pusssn





Kommentarer
Kommentarer

matilda

älskling, jag saknar dig o ska du veta!!!!<3

2009-09-28 @ 16:50:04
URL: http://matiildanyman.blogg.se/

rebecca

babbbby misss u <3

2009-09-29 @ 08:19:34
Trackback