REBECCA RYDBERG

kan man vara för lycklig så man blir rädd? | 2009-10-29, 21:38:06



ja men goddag:)
min kamera har haft fnatt idag, nyladdade batterier så står det : byt batteri.
får ju ruuuus , men hann knäppa några bilder som inte alls blev bra men ni ser lite iallfall
dock så hann jag inte på mina skor och linnet men kanske hittar någon bild på internet:)
men aa varning för bilderna, ja valde att INTE städa min nymålade byrå
hoppas inte mamma ser bilden då kommer hon ner och skriker så ja lär städa:o
aja dansen idag gick slappkasst, så jäkla dålig på street
så slutar på det till nästa år, sad but yeeee
jobba imorogn, så upp 05.00 igen grr va jag älskar att arbeta!
sen ska ja som sagt plugga , pusssssssssn

har inte visat upp mina ny målade möbler i think:) men som sagt stökigt:o


Kommentarer
Kommentarer

linn

haha, målade du verkligen om möblerna? hahaa du?

2009-11-02 @ 15:25:43
URL: http://linnlindeblad.blogg.se/

rebecca

jaaaaaaaaaaaa och pappa :D men de va faktiskt lite jagh :D

2009-11-02 @ 20:56:40
URL: http://rebeccamanda.blogg.se/
Trackback