REBECCA RYDBERG

i want to like you | 2009-10-28, 18:01:41



hallå där :)
dagen började dåligt men blev bättre faktiskt :)
fick plocka godis hela morgonen fast ja skulle ha suttit i kassan..
men fick lite belöning på rasten, lusssebullar hihi mums :)
blev parlamenttittande på rasterna haha så jäkla kul
sen så har jag grymt stor bacillskräck som de flesta säkert vet.
ska ja smaka vatten av någon på en träning så torkar jag av när den inte ser haha
så jag har fått för mig att inte äta på tallrikarna,dricka ur glasen eller använda besticken på jobbet.
för jag tycker inte att någon diskar också äre äckligt haha
så idag kom min far med en tigermugg, kvin,gaffel och en liladiskborste
hahaha som bara är mina !!! grrr nu ska ja käka sönder :)
hihi aja ska runda av nu , käkade på monroes med mamma efterjobbet
ska göra om systers blogg nu , sen kommer mattias en stund
imorgon blir de mor-dotter dag. pussssssss
Kommentarer
Kommentarer

Trackback