REBECCA RYDBERG

en stjärna lyser så klar | 2009-10-21, 13:51:47



hmm inte bra rebecca :o
jag skulle ha pluggat idag men det har gått två timmar och inte gjort en enda sak..
och om tre timmar kommer älskling hem så då hinner man ju inte sätta igång ? (a)
haha sluta runt elva, då käka ja malaysia med mami och papi muums vad gott det var.
sen kika ja på andra avenyn , och nu har jag precis sjungit lite haha
det betyder alltså att jag är på bra humör :D brukar inte dra igång singstar osv
hiih aja , cheesecake lite mer sång och tv, lite mer lockande än plugga?
si , gävle med lojsan tar vi imorogn
pusssss
Kommentarer
Kommentarer

moa

sv: HAHA, ja! :o och det är så sjukt att du vet exakt vad jag garvar åt när du inte ens nästan känner mig :o eller jo, men alltså. du fattar :D det är scaryyy! :)

2009-10-22 @ 20:04:22
URL: http://mcaroline.blogg.se/

rebecca

hahah what :O ?

2009-10-23 @ 18:51:36
URL: http://rebeccamanda.blogg.se/

Anonym

LUCIA TÅGET ! ;) EN STJÄRNA LYSER SÅ KLAAAAAAAAAAAAAAAR

2009-10-23 @ 19:39:23
Trackback