REBECCA RYDBERG

i miss you when you are gone | 2009-11-19, 22:30:15




godniiighttt
jag är HUR trött som helst, har pluggat en timme nu
kan väl grund och lite till varje rubrik typ haha sen nå utförligt kan jag inte
men så sjukt trött så tänkte gå upp lite tidigare imorgon och plugga vidare.
har inte skrivit med min älskling på ett tag så det ska jag också göra
haha bara efter en timme utan sms så saknar man han :) haha beroende kanske :)
ahjaa imorgon har vi tvåprov, börjar åtta slutar fyra haha så jäkla tråkigt dag.o
ska till gävle efter skolan med maja, vi ska köpa en massa danskläder.
men först så kan ju någon hojta till om de har det här:

* vit skjorta
* rödaeller vita knästrumpot
* en hatt
*hängslen till brallor
*en typ second hand kjol, hög midja
* lite oversize svarta mjukisbrallor
*silvriga lacktights
* svart tunt hårband

så nu har ni min lista haha så sjukt om ja lär köpa allt de där :o
aja barnbidrag och lön snart tur de , saknar jobbet förästen:o
men på fredag äre iallafal bestämt att jag och camilla åker hem till linda på lite förfest innan personalfesten.
pusssipussss
Kommentarer
Kommentarer

Trackback