REBECCA RYDBERG

wonderland | 2009-05-10, 14:07:38





puuh nu lär ja skynda mig att skriva, synd att bloggen har varit cp idag :o
men men gårdagen var rolig, gick icke så bra på golfen
eller jo bra för att va mig och inte spelat på två år ;) hehe
blev bråttom som tusan efter åkte till maxi köpte picknick
sen hem duscha,fixa och packa sen åka till hemmkväll
köpte energidrycker med evve och jossan, så cykla ja hem och de till maxi
ja hade glömt att lämna in filmer så packa ihop dom sen kom jossan och evve
så åkte vi upp till högbo,
till en början var det hur roligt som helst , vi grilla sjöng hade det mysigt
+ hannas lilla show i början gjorde en brastart haha ! :)
ialfall de va roligt kom mycket folk och så
men sen blev de lite för mycket, ja grät lite då och då x)
bland annat när ja och wiklundh hade deep talk  och när matilda anklaga mig :o
men men orka inte prata om sånt :)
nu ska jag strax iväg på fotbollsskola så bilder från igår kommer när ja kommer hem :)
de spåra ut på kvällen igår så pappa fick komma
de va en liten söt tjej som fick följa med till oss för hon va lite för onykter;)
så mattias följde med till mig och tog hand om henne
sen följde vi med henne hem när hon hade sovit ett tag
sen somna ja och älskling inte förens fem, eller iallfal jag :) hehe
som vanlgit efter två timmar fick ja upp han idag ;)
så åkte han runt ett.
lär kila :o pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback