REBECCA RYDBERG

love love love | 2009-05-16, 15:50:37






ohh de blir säga godmorgon för mig nu :)
igår käka vi tacos, vilket var mycket gott och efterlängtat:)
efter det åkte jonas och tajten, också kom mattias lite efter det.
så åkte vi till hemmakväll och hyrde dumpad & twilight :)
åkte hem till älskling och bädda ner oss och tittade på dumpad
jag somna , like always
sen när jag vakna skulle vi kolla på twilight , hade jätte stora förhoppningar på den
men var aldelles för trött så tyckte den va dålig, men får ta och titta på den senare :)
runt ett fick vi för oss att kolla på lejonkungen, hehe hur bra som helst:)
oh justia, var 5 månader med älskling igår , gått hur snabbt som helst:)
sen eter det somnade vi
så vakna jag sju i morse, alltid tidigt:o
men låg kvar till tolv, så gick vi upp och käka frulle
sen blev de checka lite kenny starfighter haha, helt okej va de faktiskt ;)
efter de blev de lite chill ute i solen, mysigt mysigt:)
nu ska jag hoppa in i duschen och sen städa och plugga -.-
ikväll får vi se om det blir eurovisioncontest med girlsen eller något annat.
pusspusslove

5 månader baby <3

Kommentarer
Kommentarer

Trackback