REBECCA RYDBERG

090525 | 2009-05-25, 16:14:25




Youre simply the best, better than all the rest, better than anyone, anyone Ive ever met!

skola idag ,var lite halvnervös hela dagen

men muntliga gick bättre än väntat(fortfarande dåligt) och so:n gick rätt bra faktiskt :)

så fick jag reda på svenskan, blev bara vg+ på kärlekshandboken, missnöjd men ;)

iallafall, städat mitt rum jätte fint nu, och packat klart allting:)

så ska fixa låtar till ipoden ,ladda kameran och så

fick låna ronjas, stort tack till dig :)

sen måste jag skriva ner adresser, lär skicka vykort som vanligt :o

ja som trodde jag skulle slippa i år, efter typ 15-20 st skickna förra året haha

aja så ikväll runt sex ska jag till prix, inventera tills tio :(

men men nu lär ja gå , the best


Kommentarer
Kommentarer

Trackback