REBECCA RYDBERG

090524 | 2009-05-24, 22:00:56



ja den här helgen har det varit ganska fullt upp
igår åkte jag ner på stan med mamma , köpte bikini och skor
sedan hem och käka med mormor och morfar, sedan hjälpte mormor mig med att förstå lite på so:n
så de tackar vi för, sedan åkte dom vid fem och då åkte jag och mamma in till valbo
jag köpte byxor,linne och ett par till skor :)
sedan åkte jag hem och packa lite, typ inte packat något :o
och sen kom älskling, så blev de mys hela kvällen, checka hundtricket bland annat . hehe
blev lite käk på natten och sedan somna vi runt två
imorse sov vi länge, gick upp runt ett och käka
sen blev de chill och sen åkte vi till stenstära och checka min brors match
skönt som fan att sitta ute i solen och steka:)
sen åkte vi hem, så gick vi ut på en promenad, köpte glass:)
sedan gick vi till norra, checka min match lite
men sen fick ja ångest för att ja inte hade pluggat, så vi gick hem igen
så nu har jag pluggat so en timme, ska plugga en timme till
sedan blire plugga lite svenska, muntlig redovisning imorgn :o
bläää, men efter imorgon har jag inge mer prov så de känns skönt !
åker även imorgon natt, så nervööös :o
aja bilder sen i fredags får komma efter spanien :)
Kommentarer
Kommentarer

Trackback