REBECCA RYDBERG

090521 | 2009-05-21, 16:02:38




så där , lovade sanna igår att skriva så fårla ta och göra det nu !
gick upp sex idag, duscha sen somna jag igen
så gick jag upp vid åtta och gjorde mig iordning
så runt kvart över nio kom älskling och hämta mig så åkte vi upp till högbo
gick varken bra på rangen eller på banan för mig.
eller jo fick starka 5 poäng! sist va de bara två (A)
älskling däremot fick ju aa, för många poäng:)
käkade lunch efteråt, blev en baja sallad för min del mums
sedan åkte vi hem, så åkte vi och sola nästan direkt
solade 18 min, gorde lite ont kanske för de va happy hour så ja skulle bara ha 9 min :o
men men, efter de fick jag övningsköra på en parkering hihi
ja va kung :)
nu ska jag ta en liten tupplur och sedan tagga inför match
( inte för att jag är taggad men man kan ju försöka )
aja bästen och älskling kommer och tittar, nervööst:o
efter matchen blire twilight med älskling:))
Kommentarer
Kommentarer

Trackback