REBECCA RYDBERG

all i see is you | 2009-03-29, 16:48:06


mm känns som jag har varit borta flera dagar just nu ..
runt tio bar det av mot lager 157, de hade kommit nå nyttt typ scorett outlet
hitta massa fint där, dock inget jag ville lägga pengar på haha :)
så väl inne på lager hitta jag ingenting, skit fula och konstiga saker ..
men köpte två frankdandy trosor, ett vitt linne och tights till dansuppvisninge.
vi kunde ju inte nöja oss med det lilla så vi åkte till kupolen ändå
så börja vi med att käka donken, muums :)
sen så gick jag och desperat försökte hitta nå men hitta inget jag ville ha.
så till slut blev de lite köp bara för köpandets skull :)
blev en brunskinnjacka, en vit t-shirt, en svart t-shirt hehe :)
såg ganska många bekanta ansiktet från avesta så det var trevligt :)
men avslutade shoppingen med en glass ( dom har världen godaste glass)
och sen åkte vi hem, så nu har jag precis tagit en dusch och ska lägga mig en stund.
bilder från igår kommer nu , plus kanske lite på nya kläderna.
pusspusslove


Kommentarer
Kommentarer

Trackback