REBECCA RYDBERG

trubbel | 2009-03-29, 00:19:28


ciao betyder hejdå men idag betyder det hej :)
pappa kom precis hem när jag skulle gå till bussen så han skjutsa mig till sanna
jag tog upp beställningar av alla så beställde vi mat från american:)
sen kom pappa och mamma och hämta mig så åkte vi och hämta all mat
börja bråka med maadre där , men blev nog bra sen..
så åkte hem till sanna igen, käka grekisksallad muuums:)
sen dela jag och sanna på en clown pizza också (A) hihi
vi kikade på robinsson , sen vare earth hour,
så vi tände ljus, släckte och stängde av allt elektroniskt
så satt vi och mös bara :)
emma spela gitarr så sjönt vi till och lite så:)
sedan halv tio, börja vi spela guitar hero, jag va king (h)
sen kika jag hanna och emma på fotboll, men de sluta med att alla sov:)
bilder kommer imorgon är för trött för att lägga in:)
tog elva bussen hem.
imorgon ska jag plugga, leta kläder och bara chilla:)
godnatt , pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback