REBECCA RYDBERG

run | 2009-03-28, 09:59:11


godmorgon :)
idag vakna jag klocka åtta, lite surt dårå
men det var rygges fel så kan inte göra nå åt det ..
mamma pappa och martin var precis påväg att åka, dom ska på cup hela dagen
så jag´försökte charma mamma lite, så jag skulle få pengar till skinnjackan
men pappa sa nej :o
men sen kom mamma hem efter en kvart, så gav hon mig pengar:)
hihi så ska till valbo idag tror jag , får se om jag orkar och hittar någon att åka med:)
sen ska jag iallafall göra våfflor och leta singstar skivor till madre
mm, sen blire nog iväg och handla lite gott tills ikväll med bästaen också
fårla se hur den här dagen blir :) måste in till valbo iallafall:o
men nu ska jag leta lite mer kläder från asos,stylebystars,forever21 och nelly :)
pusspusslove




Kommentarer
Kommentarer

Trackback