REBECCA RYDBERG

paperpaperpaper | 2009-03-25, 17:34:51


hehe jag och aze hade så rolig koversation nyss x)

azemina säger : annars få jag damp serisöt, då käkar jag upp pappret:D
SKICKA NUMMER ! :) säger: hahhha x) jag är på !
azemina säger: Bra! :D
azemina säger :får vi käka laxerings medel hela veckan ut sen,fatta stop i magen man måste få:D SKICKA NUMMER ! :) säger: hahhaha mena de x) går de ens att käka papper :-O haha azemina säger: toapepper går, men jag vet inte omdet går emd d andra(A):D
SKICKA NUMMER ! :) säger: hahaha hur vet du att de går x)


haha så roligt :) men men
 nationella i engelska hela förmiddagen typ
var kul att skriva, skrev ganska bra innehåll däremot så ordföråd och stavning sänker ner den -.-
sen kom jag ifrån ämnet lite för ofta men vafan :) skrev om vilken väg ja skulle välja ;)
mellan om jag skulle gå tre år i sverige eller två år isverige sen ett år i usa och sen få gå om ett år i sverige .
hmm de klurar jag fortfarande på hehe men men :)
fysik innan lunch, tröök .
sen så vare pannkaka ,mums, så badhuset efter de . magen var lite uppsvälld va:) haha
aja jag bubbla hela lektionen (aa) , sen blev de basta och snacka lite italia med aze, trevligt :)
sen så gick ja och mattias till halv tre bussen, så kom sanna dit.
så åkte ja och sanna hem hit , färga hennes hår gjorde so pappret, tsm (hmm typ, eller sanna ? :D )
hon tog fem bussen hem, och nu ska jag läsa lite glosor , engelska prov imorgon,
men tror inte man kan plugga så jäklans mycket till det så :b
ska inte träna fotboll ikväll heller, börjar med det nästa vecka :)
ska vara med mattias istället, mycket bättre :) haha
men men nu äre snart dags för våfflor :D varit taggad sen igår hihi
pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Anonym

nej asså, jag fick ju faktiskt göra det mesta av pappret :ooo

2009-03-25 @ 20:24:43

Anonym

hahah ja gud ja :o<3

2009-03-26 @ 15:53:19
Trackback