REBECCA RYDBERG

love | 2009-03-28, 02:13:37


godkväll , godnatt eller vad det nu är :)
klockan är två och jag är riktigt trött, älskling åkte precis
så ska väl krypa ner i sängen snart igen :)
blev åka in till valbo med papi idag, hämta min mobil så nu är den hel igen :)
sen köpte jag mascara och puder, hitta även en jätte söt klänning och en skit snygg skinnjacka :)
så har övertalat mamma lite , tror det går att inskaffa sen:) hihi
sen åkte vi ner på maxi köpte grejer till tacos, så provsmaka ja våffla,
fast de blev massa våfflor :) hihi ätit de tre dagari rad nu , och blir nog min lunch imorgon också :)
middagen blev trevlig, mycket prat med mamma och pappa :)
sen kom älskling hit, så va jag hyper ( enligt han ) enligt mig var ja bara glad:)
ja var så taggad på let's dance hihih , men när laila inte vann så höll ja på börja gråta..
sura ett tag men vafan, ska sluta titta på såna program för först vann ju hon Malena Ernman
sen nu vann magnus , blir så lack...
men men livet går vidare hehe :)
blev mys med älskling resten av kvällen :)
sen så skulle han ta tjugo över ett bussen, men eftersom han gick från mig fem i halv så missa han den ;)
så kan ni ju bara gissa va sötnosen gör, han har skavsår
så han tar av sig skorna och springer hem :o (?)
vet att du läser älskling men lite pucko va du allt :)
men men , tomorrow så blire lite svenskaarbete, käka våfflor
kanske en sväng till valbo om jag får pengar,
och sen brudarna på kvällen :) länge sen jag var med så det ser jag fram emot:)
men, godnatt pusspusslove



jag älskar dig <3
Kommentarer
Kommentarer

Trackback