REBECCA RYDBERG

laila bagge | 2009-03-27, 16:32:13


buuuh , sitter här i köket och håller på och fryser ihjäl:o
bakade ju äntligen dom där pinnbröden, men uscha va äckliga dom var.
så lukta de massa ur ugnen så vädrar nu , och de blir urkallt i huset..
men men nu äre fredag så då ska vi inte klaga:)
bara en veka kvar , sen är det lov, såå skönt ! :)
skolan var helt okej , innebandy + lungräddningsgrej, hihi jag rädda evelina (aa)
sen så höll jag på börja gråta på kemin , ooh va nära det var altså.
har sänkt mig i kemi, kommer bara längre och längre ifrån smsp och nämare natur...
nej fy vad jobbigt det var, de är ju faktiskt 5 poäng ,kanbetyda mycket ;)
men men vill inte tänka på det där , så va joss älskling snäll och föröskte va positiv som vanligt:)
haha hon bevhövs verkligen när man är arg och ledsen:)) <3
men aja bet i hop på lektionen så efter lunchen åkte låna jag pontus moppe
åkte hem och hämta mitt korsstygn, och gud vad jag hatar den moppen -.-
lära kicka igång den så kom 20 min sent för ja va så dåligt på det :)
hehe , men sen kika vi bara på ett avsnitt vänner på engelskan och sen sluta , skönt !
idag vet jag inte vad som händer, blir let's dance ikväll ialllllafall :)
mm men pusspusslove


Kommentarer
Kommentarer

Anonym

miss våra fredag kvällar..<3

2009-03-27 @ 17:36:14

matilda

miss våra fredag kvällar..<3

2009-03-27 @ 17:36:46
URL: http://matiildanyman.blogg.se/

Anonym

jag med älskling, vi lär ta igen iite snart :) <333

2009-03-28 @ 01:52:04
Trackback