REBECCA RYDBERG

knas | 2009-03-30, 17:56:48



hehehehe noooooooooolife
sitter och skriver om kärlek på jobbet, skriver om mina föräldrar en rolig mening därifrån är :
min mamma och papa fann varaandra i en matbutik, men inte vilken matbutik som helst utan på ica.
hahah så roligt ! :)
sen så har jag lärt mig två nya ord idag, erotik och inavel hahha
så jäkla fula både två:)
sen vem förknippar inavel med kärlek ?
förutom min älskling, jahhaddu va knas du är :o
sen så skrev han även chat och chatar , då trodde jag att han inte kunde stava till tjat och tjatar
hahahaha gud skrattar så jag gråter nu men aa det kan behövas ett gott skratt så här på måndagen :)
haha nu ska jag byta om och iväg på dans och där försvann leendet lika snabbt som de kom :)
pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback