REBECCA RYDBERG

i just don't belong here | 2009-03-27, 07:06:16


snacka om en skön dag igår :)
gjorde absolut ingenting, satt och titta på tv och ladda över alla mina bilder från stationära till ett usbminne.
för min käre bror har ju förstört datorn.. + att min bärbara aldrig funkar förutom på morgonen (?)
hehe lite lustigt men :)
så igår öppnade jag inte en enda skolbok, gjorde inget på svenskan eller något , hur skönt som helst:)
vi sex hade jag suttit inne så länge så åkte med och lämna martin i stensätra
( åker jämt bil när ja har tråkigt :D )
sen så åkte vi hem och hämta pappa drog till jensas :)
tjocka i mig en blandsallad, mums:)
så satt linns kompisar där inne, så när ja kommer in så vänder dom sig om och skiner upp
sen när dom ser att det är ja vänder dom sig om och skämms -.- hahha men kul vare:)
sen va palleponken där med sin family också så de blev en trevlig midda på jensas (aa)
efter det så åkte jag hem, la mig i sängen och somna från typ halv nio till tio
då ringde joacim och väckte mig , så snacka ja med han en timme sen somnade jag igen
hehe :)
idag är det fredag vilket betyder skön skoldag, och ikväll vet jag inte vad som händer
ska iallafall se let's dance :) asnervös , laila måste ju vinna :)
men nu måste ja kila och fixa sminket sen iväg till bussen
pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback