REBECCA RYDBERG

hope and glory | 2009-03-31, 19:08:22



tjenaretjenare :)
otroligt skön dag idag :)
förutom att jag försov mig i morse så ja lära cykla :o men de va lite roligt det med :)
hade spanska där vi såklart inte gjort ett piss ! :)
sen så vare hemkunskap vi gjorde falafel, ja och jonas börja bråka som vanligt:o
dåligt samarbete, men nu ska vi skärpa oss :) hihi
sen efter lunchen så åkte jag jonas mattias ronja och evve till jv
bowla med våra fadderbarn, asroligt :)
hihi och sanna vet att du är avis :)
slutade runt två, så då åkte jonas och mattias med hem hit :)
alla tre somnade först sen så va vi lite social :)
hehe sen så kom sanna lämna pengar ,ja är typ hur rik som helst :)
fram tills på torsdag:)
 sen så åkte jonas och sanna så vare bara mattias kvar:)
vi körde lite brottning och krig , jag vann såklart:)
sen så va ja lite elak, spraya hårspray i näsan och ögat på han (aa)
hahah men kul vare ! :)
nu har han precis åkt och jag håller på och gör foodie.
ska strax slå en pling till ronja sen blire dancing
pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback