REBECCA RYDBERG

hjärtat | 2009-03-24, 16:50:47


ooh va ja lackar nu -.- försökt få igång jäkla msn i en timme nu !!
men den vill inte funka... cpdator :o
skola like always idag, försov mig men hann bli klar tills bussen gick ändå lite bra gjort :)
hehe sen så på hemkunskapen var jonas borta så jag jobba med ture och harald, haha vilket dremteam vi var ;)
efter lektionen satt jag och evve kvar och kika på recept :)
på två rättersmiddagen blire nog fetaostfylld kyckling med någon potatis, och dessert blire en specialare
typ knäck/havreflan, med frukt mellan och glass :) hihi hoppas de blir gott :)
ska pröva gör det på fredag , blir nice :)
aja imorogn är det bad på idrotten vilket betyde bikini vilket jag hatar ! finns inge jag hatar mer tror ja :) haha
sen så äre nationella hela förmiddagen, kommer inte gå bra :/
sen nå mer negativt kan vi ju ta, har käka för mkt ost och choklad nu , hela fejset fullt med finnar :'(
ahahha så nu vare slut med tycka synd om sig själv !
imorgon äre våffeldagen muums :)
och ikväll äre dans x2 , först disco sen ragga, mm men nu ska jag byta om :)
pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback