REBECCA RYDBERG

drama | 2009-03-30, 21:00:07



tjoooooooooooo
sitter och kikar på färgan nu hiih tänk om vi kommer med om några veckor :)
borde vi göra, hihi man såg inte evves pappa lika mkt idag men men :)
var på dans för ett tag sen också, fick lite dålig kritik av ida ;)
jag hade för dålig hållning så aa haha nu ska jag börja sitta med fin hållning jämt ! :)
hehe aja, har inte lärt mig dansen än så blir nog inge dansuppvisning men men :)
skickat sms till tusen personer har jag gjort också, det blev jag som fick fixxa present till födelsedagsbarnen
ska på birthday partiie hos classon för henne matilda och josskie , så ska försöka hitta nå fint åt dom :)
om ni läser så vill ja gärna veta va ni önskkar er (a) utom lösnaglar som verkar poppis :)
haha , aja nu ska jag sleepa , pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Bettan

Då kanske du snart är tvkändis;)

2009-03-30 @ 21:13:08
URL: http://coolbettan.blogg.se/

JOSSSKKIIIEEE

JAG VILL INTE HAAA LÖSNAGLAR!!!!!

jag vill ha solbrillor och min lila ralphlauren :D

2009-04-01 @ 20:18:52
URL: http://josefyne.devote.se
Trackback