REBECCA RYDBERG

05-09 | 2009-06-09, 21:08:57



okej nu har det varit lite dåligt med uppdatering igen
men blev städning, vattenkrig,avslutningslunch idag
och  fy allt känns konstigt, typ bara gråter och gråter nu
man tänker tillbaka på allt bra som har hänt och allt som kommer hända nu .
för ska man försöka inse verkligheten så vet nog dom flesta att det inte kommer vara som det är nu
vi fick skriva om vårat bästa minne på murgårdsskolan, och jag tror att i våran klass så var det ganska uppenbart
våra minnen har ingenting med själva skolan att göra utan det är bara vi, våran klass.
och jag tror att det är nu i slutet alla verkligen känner hur mkt vi älskar varandra och hur mkt vi inte vill splittras. För nu på slutet har det vart mer bråk tjaffs och allt än någonsin. Alla har velat slippa varandra och tyckt att det var skönt och sluta.
Men nu inser nog alla precis som jag att det kommer bli tomt, riktigt tomt.
Blää vill inte skriva nå mer för det gör allt bara värre,
saknaden av 9b kommer bli så stor iallfall:o
om jag låter tårarna bara komma idag så kanske ja lugnar mig tills imorgon :)
fyy vill inte börja gymnasiumet nu känner jag.
blasch.

fyra år tillsammans, men kanske bara två år som bästavänner, eller ett och ett halvt.
det sista halvåret har allt bara varit fel och vi har varit allt annat än vänner.
Vi har inte brytt oss om varandra och inte lagt ner tid på det. Nu är allt slut och vi kommer troligtvis till och med in på olika skolor. Italien kommer nog bli det sista, men jag vill inte det. Hur hård jag än kan va på utsidan så har jag saknat dig från sekunden du försvann. Försent för att reparera men för tidigt för att släppa.
Finns ingen som du, kommer alltid va den bästa för mig  <3









Kommentarer
Kommentarer

Trackback