REBECCA RYDBERG

only for you | 2009-06-06, 17:14:08




hmm första meningen är alltid lika tråkig i varje inlägg :)
så nu fick man den avklarad, va ett tag man skrev nu igen:)
men i torsdags bar det av till stockholm, först cosmonova där ja lyckades somna (Y)
sedan vidare mot stan, så gick vi till kungshallen direkt och käka med grabbsen
sen ville sannie och ja gå i lite affärer så vi gick iväg själva
hitta inte så mkt , däremot hitta ja två skit snyygga t-shirtar på h&m
vet inte varför ja inte köpte dom, men tur att ja inte köpte en för den hade en annan köpt haha :)
runt fyra kom vi till gröna lund, de va kallt och regna men vi bestämde oss för att köpa åkaband ändå
och de va tur det, vi hade hur roligt som helst.
och något insane är att a åkte insane, grät innan och blunda hela vägen men :)

sen i fredags vare brännbollsturnering, såklart vann 9B :)
fick sluta runt tio, så åkte hem och kröp ner i sängen
sedan kom älskling och gjorde mig sällskap :)
sen runt halv fem åkte jag ner på stan och mötte cookie callie och smuffish
kika på balen passade på att snacka med jacob som man aldrig hinner annars:)
sen mötte jag upp sanna så cykla vi till jernvallen och kika match med jocke,gustav,wiklundh:)
såklart var det älskling som spela, det blev 2-2 men han var duktig ändå:)
sen fick jag och sanna skjuts hem av mami, så åkte vi och köpte goodis
och sen åkte jag hem och väntade på att älskling skulle komma hit.
kanske var vaken två timmar med han sen somna jag och sov hela natten.

imorse vakna vi först vid fem, men riktigt runt tio
gick upp och käka frulle, sen blev de bara mys och lite vattenkrig :)
kanske saknat han hur mycket som helst, och vill inte åka bort igen ! :)
runt tre skjutsa vi hem han, sen åkte vi och handla tills tonight
självklart ska mamma skämma bort alla med godis och läsk haha
ikväll blire fotboll hemma hos mig med grabbarna + bästaen
det blir skönt :) nu är bästaen glad, för jag har skrivit hur mycket som helst
hon tycker att ja är lite för dålig på att uppdatera och det är jag väl men men :)
nuså! pusspuss

lustiga huset-skratt kammaren - iskalla brännbollsspelare (A)


Kommentarer
Kommentarer

Trackback