REBECCA RYDBERG

skolavslutning | 2009-06-11, 14:08:07



så var skolavslutningen över ..
hade ont i magen hela tisdagen och onsdag morgon :o
var så nervös och hade panik för att sluta men de gick ju bra
mamma åkte och köpte blomma som jag skulle ha i håret runt åtta och sen hämta hon sanna
så börja vi fixa oss, kändes som att allt blev fel, men jag var nog bara lite nervös :)
men morfar kom runt tio, så åkte vi tjugo över till stan och köpte rosor till carina :)
sen till göranssonarena, skolavslutnngen var ganska tråkig och man fick ingen sommarkänsla
men efter så fick jag massa blommor av la familia :) och sen sa vi hejdå till ulrika, vilket var hemskt
sedan blev de foodie på malasyia, dock åt ja inte hade fortfarande ont i magen haha
men träffa isabelle som var superfin :) sen åkte vi hem och ja började gråta då x)
de blev liksom inge tårar där , utan de va när ja kom hem de blev så hemskt haha
men runt fem skjutsa mamma mig till ture, så grilla vi och hade det mysigt
sen runt nio drog vi oss upp till högbo, där jag slängde min tights i skogen (?)
sen skjutsa någon ut min skor i vattnet så va barfota helatiden typ (?)
men sen drog vi till donken, träffa lite people
sen orkade ja inte va kvar så jag och älskling åkte hem och värmde oss och sov
och i morse fick man huvudvärken man förtjäna :)
nu har ja precis spela plump med syster och lillish, haha askul x)
dom åker snart, blir lite tråkigt . men jag ska hoppa in i duschen och sen bege mig ut i det fina vädret och åka till älskling :)
blir nog kolla mitt lags match idag, niiice
pusspuss

Kommentarer
Kommentarer

Trackback