REBECCA RYDBERG

moment | 2009-06-12, 00:01:08





godnatt typ ..
första dagen på sommarlovet var ju otroligt dyster
trööökigt väder och allting, de enda bra var att man fick ligga inne och mysa med älskling :)
började fixa mig runt tre, så åkte jag till älskling runt fyra.
Låg och myste och snacka massa, sedan runt sex blev de mattime
så gick upp och dom käka kycklingsallad, var dock inte hungrig så åt only bread(Y)
sen cyklade vi till norra och checkade min match, vet inte hur den sluta men de såg bra ut :)
jag och johanna snackade minnen hela första halvleken, gud va jag saknar 07 :o
men vi bestämde oss iallafall för att göra klart huset i sommar haha
då får man något att göra på dagarna iallfall:)
älskling och jag åkte från matchen i halvtid, åkte hem till mig och kolla när glassbilen skulle komma (A)
men tyvärr hade jag missat den :o så nu lär jag vänta en vecka  till..
om 4 dagar börjar jag jobba, om 15 dagar åker jag på bröllop och om 22 dagar åker vi till italien:o
taggataggatagga, sen så idag bokade vi hotell och så till göteborg
för vi kommer hem den 15 juli från italien, typ runt tio sen runt tolv ska jag åka till göteborg med älskling :) haha
så bor vi på hotell några dagar och kollar på några matcher, de blir mys :)
nu ska jag sova, imorgon ska jag plugga saker tills jag ska jobba, sen baka lite och sen träffa bästaen:)
pusspuss

misss
Kommentarer
Kommentarer

Trackback