REBECCA RYDBERG

beslutångest? | 2009-06-12, 23:08:51




oh vad jag inte tycker om när jag tänker :o
och vad ja än gör eller är så får jag beslutångest, det kan vara vad som helst. så jäkla drygt
så saknar jag älskling, så fort ja kommer på något så skriver ja ju till han men nu lär ja ta det här istället haha
jag och jacob började prata vilket gymnasieprogram man ska gå, och då kom ju paniken upp igen.
på smsp står det liksom:

SMSP (SAM-trainee) är ett specialutformat samhällsvetenskapligt program som vänder sig till dig som är intresserad av marknadsföring, ekonomi och juridik.
Är jag det ? nej verkligen inte. Bryr mig inte om ekonomi eller marknadsföring + att jag har svårt för matte så -.-
känns verkligen som att smsp inte är en linje för mig.
Vanlig sam känns tråkig,men ändå bättre.
Däremot så är jag grymt sugen på en linje som de stod så här om : Är du driftig och påhittig? Lockas du av tanken att driva eget företag eller att arbeta med försäljning? Har du en utåtriktad läggning och kan argumentera för din sak? Är du bra på att förverkliga ideér och vill se resultat av ditt arbete?
där finns de dock bara nackdelar att gå. Förutom en, att jag faktiskt vill gå där !
Känns som jag har valt smsp för att slippa pappas tjat och för att undvika vissa.
Men de finns egentligen en linje jag vill gå..
hatar redan gymnasiet !

Kommentarer
Kommentarer

VIVIN

MEN SNYGGING SVIK OSS INTE DÅ :((

2009-06-13 @ 15:40:39

R

nej jag ska nog inte det :O:O<33

2009-06-13 @ 22:39:47
Trackback