REBECCA RYDBERG

090630 | 2009-06-30, 22:57:23



hellllu :)

igår kom matilda och hämta mig runt fyra så åkte vi till trebo

knäppte kort till tidningen och sedan började golfen, jag hamnade i ett dreamteam haha
bild på oss kommer sen:) vi kom iallafall tvåa av sex lag, och vann förkläden som de står norrlands guld på (y)
haha efter golfen åkte jag hem och städa efter grabbsen, så kom emma och älskling hit
så tog vi en promenix till maxi, köpte lite stuff tills idag. frukt och så där.
sen åkte emma hem och älskling och jag åkte hem till mig
myste lite och sen kom andre och wiklund, så skrämde jag och wiklund livet av mattias
haha tänk att man kan vara så rädd för en liten snigel:)
hehe runt halv ett så gick vi till donken, keaka lite
och sedan gick vi hem och somna runt två.
imorse vakna vi vid nio, men låg kvar till typ elva
sedan blev de att fixa sallad och så, sen gick mattias hem och jag till evve där alla brudar låg och stekte:)
käkae min salla och sen stekte och hade det trevligt:)
gick hemåt runt halv fyra, och de var så grymt varmt då så ja höll på döö...
men iallafall, böt om och sen kom mattias hit så skjutsa mamma oss till bussen
åkte in till valbo, köpte tre tröjor och ett par skor. behöver så jäkla mycket mer men aa
min madre är störd i huvudet och vägrar ge mig pengar, och de ja köpte idag va allt mina pengar räckte till så.. :p
iallafall, daddie och syster hämta oss i valbo runt halv sju
så åkte vi hem och käka middag med mormor och morfar
sen kom dennis erik och andre och hämta mig så åkte vi upp till högbo
så kom de massa dit, men de blev trök så vi åkte till sebbe och sen till donken
så mötte jag upp emma så promenica vi lite.o
och jag har inte hunnit varken packa eller gjort packningslista...
aja tar tag i det där imorgon, då ska jag även baka hihi love it:)
aja sims nu , pusspuss

Kommentarer
Kommentarer

Trackback