REBECCA RYDBERG

090626 | 2009-06-26, 22:13:02



yes nu vet jag att jag har varit lite dålig på att uppdatera igen:)
men men har tid nu så, bion i onsdags var hur bra som helst, satt och skratta mig igenom hel filmen, och lite tårar på slutet  haha :)
vi hann med halv tolv bussen efter de va grymt skönt, så gick jag med emma hem från bussen och mötte älskling på vägen. Så gick vi hem till mig och sov.
sen igår skjutsa han mig till frissan så klippte ja mig, syns inget alls haha asnice:)
efter det gick jag ner och mötte mamma och brur på american, sen skjutsa madre mig till bussen
så jobbade jag från fyra till halv tio, skapligt trött -.-
sen fixa ja mig snabbt på jobbet och åkte direkt till högbo och spela vollyboll med massa:)
men alla trötta ur så vi åkte till donken, tryckte i mig några cheeseburgare (a) haha
sen gick jag hem med matthew och tajten.
och idag började jag halv sju sååå roligt ( not )
men jobbade bara till elva, sen åkte vi och hämta lillen och linn och sen köpte vi keak
sen packa och sen åkte vi till västervik, tog aslång tid
men de är grymt fint och mysigt här, bröllopet är imorgon, kmmer bli trevligt:)
men är riktigt nervös inför sjungandet , tränar på texten nu och imorgon ska vi åka och träna innan bröllopet
uscha va pinsamt det kommer bli :) haha aja nu ska jag fixa håret, precis färgat de
blev inte nice kan ja tala om x)
och sen måste ja tillägga att ja aldrig tyckt om michel jacksson, men har ju lyssnat på radio i kanske 8 timmar idag
så har hört ganska mycket, och för att hedra han ska man lyssna på massa låtar från han
så ja började lyssna på några, dom e fan nice.o haha
så vi säger väl r.i.p ! (F)
aja pusspuss
Kommentarer
Kommentarer

Trackback