REBECCA RYDBERG

090607 | 2009-06-07, 12:26:43



igår drog jag iväg till stensätra och ''käka'' middag, va äckligt haha
sen kom ja hem, så kom bästaen hit. fixa lite och lyssna på bra bra musik (bubbles + markoolio)
sen kom alla folk det blev mattias,wenner,jonas,tajten,sanna,gustav,wiklundh,dennis,isabelle tror ja:)
haha hade de trevligt vid fotbollen, dock blev man ju lite lack va -.- menmen
sen kolla vi på vad kvinnor vill ha och miffo, asbra
sen åkte sanna och isabelle hem och resten till högbo, förutom jocke och mattias
vi var kvar här hemma, sen drog jocke runt tolv. och mattias runt två.
imorse vakna jag av syster, hon fråga massa om klänningar
och ja har fortfarande ingen klänning till skolavslutningen -.-
kanske blir den vita som alla snackar skit om ändå fårLAse
om jag har den ska jag köpa ett par nya skor iallafall :)
aja nu ska jag keaka hamburgare sen har jag fotbollskola + träning
pusspuss
Kommentarer
Kommentarer

Trackback