REBECCA RYDBERG

090702 | 2009-07-03, 00:35:17



hmm nu börjar resfebern komma, ont i mageeeen:o
haha , gick till matilda runt halv åtta, träffa felicia och isabelle på vägen
trevligt och träffa isabelle, mindre trevligt och träffa felicia...
hon berätta att hon flyttar till sundsvall nu till hösten... inte bra..
men aja inget jag kan göra åt.
kom till matilda runt nio, så gick vi en promenix till hemmakväll och sen stod vi där ett bra tag och bara snacka :)
nu har jag nästan fixat allting, lite små plock kvar + att min ipod är trasig så lär fixa lite musik till en mp4 nu ..
surt men aja , ska kika harpers island om tiominuter med älskling.
hur ska jag klara mig i två veckor :o ?                
nej fy , saknar han redan fast han sitter här brevid:D
älskar dig hur mycket som helst, kommer sakna dig mest älskling<3
och jaa för er som vill ha tagi mig, från och med lördag och tills ja kommer hem har jag nytt nummer :d
0767991597 !
så bara att höra av er :)
och jaa kommer inte hem förens 20 ! eftersom jag och älskling tillbringar några dagar i göteborg och sen ska ja på bröllop :)
men ni får ha det så bra, läs om oss i italien på
htpp://hogboiitalien.blogg.se !
Kommentarer
Kommentarer

Trackback