REBECCA RYDBERG

090722 | 2009-07-23, 15:17:51



god natt äre typ nu .. kan bli mycket fel för jag skriver i nattmössan nu kan jag tala om :)
pappa gav mig donkenmat idag, vilket inte var bra för jag mådde redan illa av alla köttbullar..

men de gick ner, så blev de lite bråttom som vanligt efter ja käkat

hoppa in i duschen och sen fixa mig , sanna kom runt sju och då va ja inte ens påklädd (A)
men vi hann iväg i tid i allafall, tog halv åtta bussen in med tjejer+killar:)
strosa runt lite i gävle, kolla på alice och markus. båda va ovanligt dålig enligt mig ?
i allafall var inte så roligt bara roligt att träffa allt folk igen :)
vi tog 22.20 bussen hem, så gick mattias med mig en bit hem.
och nu håller jag verkligen på och somnar så ska avrunda.
men en ny design kommer iallafall inom kort, lär lägga ner orken bara.
aja imorgon ska jag va med sanna, sen blire nog filmkväll hos hanna i think:)
men men nu ska jag ta och sova blir bara depp av all takida musik ;)
pusspuss
( somnade innan ja hann publicera hahja )

bilder sen sanna :)



Kommentarer
Kommentarer

Trackback