REBECCA RYDBERG

090731 | 2009-07-31, 12:03:00




god morning :)
träningen igår var faktiskt rolig , dock otroligt jobbig för jag äger ingen kondition längre x)
benen släpade typ efter mig hela träningen, men ! :)
efter träningen blev de käk, dusch och sen iväg till hemmakväll och möta maja,sanna,johanna,linnea och matilda.
vi hyrde film och köpte godis,filmen hette ödet får bestämma eller nå sånt x) bra film fast den va så jäkla dålig ändå x)
runt elva bestämde vi oss för att åka till donken (ovanligt) tog en hamburgare och satt och snacka.
sen blev sannaälsklings mobil stulen :o stackarn
aja vi åkte hem runt halv ett, så blev jag vaken till strax efter två.
idag vaknade ja runt tio, käka frulle och sen har jag bara legat i sängen
ska börja spela sims snart, ger sims 3 en chans till sen blire sims 2 x)
och jag är grymt nervös inför ikväll , match ! :o
aja pusspusss



Kommentarer
Kommentarer

Trackback