REBECCA RYDBERG

090731 | 2009-07-31, 17:00:46




hellu :)
just nu ligger jag i sängen och har grymt ont i magen,
har som sagt fotbollsmatch idag, och jag är otroligt nervös. vet knappt varför:o
haha hoppas jag får spela så lite som möjligt !
idag var jag nere på stan med isabelle , åkte överallt och leta efter billiga böcker
det var inte lätt kan jag tala om , jag menar en bok för typ 200 kr ? :o haha
iallafall , har suttit och tittat på lite kläder. hittat lite som jag vill beställa :)
dock så blir man så lurad, när det är rea, bara köper och köper man .
jag köper kläde jag inte ens behöver, så förlorar bara pengar på det:o
aja den röda prislappen är lurig :)
nu ska jag packa och sen åkte iväg till norra, efter matchen följer sannie med hit..
have a nice day ! <3
Kommentarer
Kommentarer

Trackback