REBECCA RYDBERG

090728 | 2009-07-28, 01:23:20




shulelelleleu
suttit och laddat ner ca 40 låtar nu , och bara partylåtar
så ja är pigg,glad och tagggad ! :)
ser ni hanna och emma :) jag är taggad :) , + att hanna jag har gett dig två låtar
jag vet ju att du är ett stort fan av en viss magnus uggla ? :) haha
aja idag har det varit en super mysig dag, johanna och sanna kom till mig runt två
så cyklade ja, för första gången sen en månad haha , till maxi och handla
sen till matilda lämna pengar ,och sen hyrde film !
så åkte vi hem och baka cheesecake och dumlekakor, så lagade vi mat.
så ni kan ju gissa om vi var mätta och mådde illa hela dagen ? :o
aja vi kollade på en psyko vampyr film, och sen spelade i monopol i timmar x)
men till slut vann ju den bästa, hihih (A)
sen kollade vi på i taket lyser stjärnorna och tjocka i oss cheesecaken :)
sedan blev de lite beck tittande, och dom åkte nu runt halv tolv.
så det har varit en bra dag, och jag är grymt taggad tills imorgn , för då äre fiiiesta:)
men först stan med bästen ! :)
såå have a nice day ! :)


<3
Kommentarer
Kommentarer

hannannanaforsberg

hihih det vaar as bra rebeccca :)

2009-07-29 @ 10:40:24

emmaaaaaaa

hahahah asbra att du blev älskling :)

för kul hade vi ! =D

2009-07-30 @ 20:14:13
URL: http://kingdahl.blogg.se/
Trackback