REBECCA RYDBERG

090726 | 2009-07-26, 18:02:03




hallå :)
ursäkta emoinlägget, men det kändes nödvändigt och få ur sig !

idag skulle jag och sannie åka till gävle halv två, så blev de nå knas så vi lära ta halv tre bussen
så det blev att åka till valbo istället eftersom dom hade öppet längre:)
& jag kan ju medela att sanna är skogalen, jag menar vem vill ha skor i varje skoaffär ? :o
ialalfall :o hon fick bara köpa ett par för mig :) hihi och jag köpte en bh,två tröjor och ett par jeans :)
vi tog fem bussen hem, och nu ska jag städa huset lite hade jag tänkt
eller nu blev de ändrade planer:o nu kommer tajtish hit !
han har jag inte träffat på tre veckor typ så ska umgås lite med han
sen blire käk och fix, och sen halv nio bussen in till gävle . vi tjejer ska gå på bio:)
mm skriver väl kanske ikväll , ciaooo
Kommentarer
Kommentarer

Trackback