REBECCA RYDBERG

you don't know what you have untill you loose it | 2009-01-26, 18:05:02

we are one together !

du vet inte vad du har förens du har förlorat de
vissa har vi gått i samma klass/skola med hela livet
andra har vi träffat nu på slutet men alla betyder ändå lika mycket
det låter som vi ska flytta till olika länder allihopa
men alla vet väl att det inte kommer vara som nu ?
vi kommer inte ha alla våra vänner runt oss längre
allting kommer förändras även om vi inte vill det.
vi kommer börja umgås med andra och kanske inte träffa vissa nå mer i våra liv.
låter ju för hemskt de där men börjar bli orolig med allt nu .
man har alltid vetat vart man har alla och ändå klagat på varandra
vafan man ska ta vara på det man har för en dag är allt borta
vi kommer såklart träffa nya och allt ,men uscha vad jobbigt allt kommer  bli.
även att man redan har tappat vissa vänner.. men men
sen händer det ju massa annat skit också ..
valet av gymnasie gjorde jag iallafall idag..
och det är helt jäkla sjukt att en gubbjävel som jag hatat i 3 år nu ska få bestämma över mitt liv
även att han blev sur för att ja valde smhp före natur, men hallå !!
jag vill inte gå natur , och ja vill gå hr men de får man inte heller nej !
hatar dig så jäkla mycket så om du bara visste..
skitsamma allt är knasfnas just nå så sak samma..

love














 skulle kunna sitta en vecka  och bara lägga upp bilder
men har varken tid eller ork för de satt , nu ska jag vila lite och se om jag kan gå på dansen
får se hur det blir .
pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

josssssssssaaaan

jag kommer sakna allt och alla så helvetsjävla mycket att jag bara vill gråta buhuuu. !<3

2009-01-27 @ 23:04:21
Trackback