REBECCA RYDBERG

my heart ... | 2009-01-28, 16:30:14

yes nu är man emo , eller okej har varit de hela dagen(a)
gått mobbad för de mesta hehe och lite med grabbsen .
fan va skönt det skulle va och va kille alltså .. galet !
men men vi hade sovmorgon för svenskan var inställd
så våga inte ja och mattias komma försent (A) så vi tog en ganska tdig buss
men när vi kom till skolan så kom ola och sa att de ändå var inställt .
dock inte för mig och jossan då, för vi hade speccmatte (Y)
perfekt tempo där ,  haha assegt men de är bara då man fattar..

jaa sen teknik lika tråkigt som alltid, i teknik och kemi har ja sänkt mig känner ja :/
men men sen så blev de lunch med boysen och sen gick vi till jv
så blev jag typ stum under idrotten hah beror på många anledningar
och ska bara säga att jag ÄLSKAR josefine och sanna !!!!
enda enda enda enda enda enda enda som fattar och faktiskt ser sanningen !
jaja typ gick assnabbt till bussen med ipoden på högsta volym
så förlåt älskling var inte sur på dig bara lack på allt !<3
stackarn fick typ springa efter mig :o
men du vet att jag älskar dig (A)

men men precis käkat banan och druckit lite vanilj youghurt -.- blää !
och nu ska jag kolla klart one tree hill , så justia ! :D
har precis installerat spotify , inte så bra som jag trodde :s
men men de är ganska skönt ändå :)
ikväll är det fotbollsmöte igen , känns som vi alltid har möten :b
men men sen är det träning kommer frysa ihjäl !
och är inte taggad på att träffa alla , skulle hellre ligga hemma själv !
haha ensamvarg, ja maybe men skönt att vara det ibland !
jaja pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback