REBECCA RYDBERG

shaaaaaaaaaking | 2009-01-25, 13:27:18

hehe blev lite knas igår , skrev inte om gårdagen utan om i fredags men men :)

LÖRDAG !
hade ställt klockan på 10.00 uscha va jag inte ville gå upp då ..
men men gick upp och tog en varm dusch och sen börja ja fixa mig
så tog jag halv ett bussen in till valbo med louise :)
busschauffören var ju ding , han körde helt fel väg
så vi åkte framochtillbaka haha asknas :)
jaja kom fram till valbo till slut, så shoppade jag upp alla mina pengar -.-
köpte bland annat det här :

blå tröja - veromoda
svart linne - gina tricot
jeanstights - veromoda

det blev även resten av dagens outfit ;) + mina nya örhängen :)
men runt två så gick vi mot ''scenen'' och började trängas bland allt folk
uscha det var varmt och man svimma nästan
så lyssnade vi på när älsklingsrobin sjöng (a)
gud vilka fjortisar vi var igår louise haha gulligt det :)
för när vi såg vart robin tog vägen så dog vi typ ;)
för han stod precis bakom oss, så vi gick dit så fråga jag om jag fick ta kort med han :o
så skakade jag så mkt så jag typ tappa mobilen
haha aspinsamt, och såklart blir man aldrig bra på bild när de väl gäller
men han lyser ju upp den här bilden right ? :)

niiiice picture alltså (A)
hehe men men efter de här så gick vi och shoppa lite till med parling & matilda:)
sen träffa vi isabelle & felicia älsklingar också :)
trevligttrevligt
sen tog vi bussen hem runt fyra
så gick jag matilda och parling till jv och kolla på albas match:)
hörde att min älskling gjorde mål men de missa ja (A)
men men matilda drog nästan direkt
så jag satt med gustav och wikludnh :)
sen kom pappa och hämta mig
så åkte vi hem och fixa tacos
sen ringde jag jocke, så snacka jag med han på bussen till mattias:)
så tllbringade jag resten av kvällen hos mattias :)
sen kom mami och hämta mig runt halv två , så åkte hon och köpte mat
haa dålig tjockis och käka mitt i natten (A)
men men långt inlägg like always ska börja dra ner , promise (A)
hehe pusspusslove

Kommentarer
Kommentarer

Trackback