REBECCA RYDBERG

matoldia :D | 2009-01-30, 15:58:53

yes skola idag
gick prima, idrotten blev jag på dåligt humör
haha tävlingsinriktad (A) förlåt jossan :o
haha tog ut ¨det på henne x) <333333333
aja sen kemiförhör gick prima de med :D
haha sen va ja med matildaälskling hela dagen :)
så knäpptevi lite photoooo assfula men vafan :D
sen så fastnade skitungens tandställning i mitt hår x)
haha ojoj va kul :D
hihih sen så gick slöjden kisskiss
hata slöjd !
hehe engelskan va inställd s vi sluta två
då skyndde ja mig till bussen, så skjutsa harald mig från badhuset
så ja hann med bussen :)
sen kom ja hem fixa lite och käka banan & yoghurt :o uscha.
prata med syster och la precis på , lär skynda mig bussen går kvart över:o
haha jaja ska tlll gävle med mattias :) vi ska på bioo , jaja pusspusslove

Kommentarer
Kommentarer

matilda

honey, du är allt!<3

2009-01-30 @ 16:52:12
URL: http://matiildanyman.blogg.se/
Trackback