REBECCA RYDBERG

gold | 2009-01-17, 13:33:34

god morgon
 igår GICK jag till ronja runt kvart i sex

det var hur jäkla kallt som helst..
menmen så gick vi till american, och där var alla älsklingar redan :)
jag beställde en grekisksallad :) så satt vi där och dunka musik ;)
dom som jobba där tyckte vi skullegöra de:D
så dom stod där och dansa i köket x) sen bjöd dom på klubbor och vi fick gratis dricka !
haha goobitar det där :)
så härligt och trevligt som det va igår har de inte vart på länge :o
älskaälskaälska! <3


aja vi drog därirån runt nio , så gick vi till maxix köpte batterier till våran pärla
sen så drog vi upp volymen och gick till bessemer :)
satan va taggade vi va ! speciellt matildaälskling hehe .
fast sen fick vi reda på att jag och älskling blev bänkad första matchen -.-
den match man ville spela :o mot stensätra ..
aja jag sura lite så mobba alla boysen mig så de gjorde inte saken bättre..
jag började tycka fotboll är kul sen vi fick ny tränare och så
men sen så när de blir som alltid på matcher så blir man ju för trött..
men men man ska inte gnälla är man dålig så är man ;)
fick spela två sista matcherna iallafall mot forsbacka och nå u-hyttan nått :p
vann båda , så vi kom tvåa i gruppen :)


möter huge på söndag , 08.20 -.-
sista matchen slutade runt kvart över två typ , då va ja typ död
men men vi skjutsade hem calle och jocke så dom slapp gå till stensätra ;)
så vi trängde ihop oss så dom fick plats
sen så lämna vi av ronja och mona så såg vi en  full liten kille
ojoj va din flickvän inte tycker om dig nu vännen ;) hehe
aja sen kom ja hem och gick rakavägen till sängen ! :)
pusspusslove

Kommentarer
Kommentarer

Trackback