REBECCA RYDBERG

always and ... | 2009-01-27, 22:55:22

visste att det inte skulle hålla, eftersom inget håller vad det än gäller med någon
tyvär så är allt oftast på missförstånd men nu orkar du inte bry dig så varför ska jag
trodde jag kunde snacka med allt om dig men de du skrev idag visar ju motsatsen
+ de du gjorde. Och jaa om det var ett skämt kunde du sagt de så hade det inte blivit så här
men aa vem vet  du kanske vill de här
och om du tror på något av vad du anklaga mig för så vill jag inte ha nå mer med dig och göra
annars så vet du ju vart jag finns, så jäkla trött på allt och jaa det kan inte alltid va mitt fel
även om de alltid blir jag som viker mig eller vad man ska säga
men du kan ju tänka på att de är ett känslligt ämne du jämnförde de med
och jag tror att du vet varför jag är så osäker när de gäller de där ämnet som jag är
du vet mycket väl vad som hänt och du har alltid ställt upp
men de där va ju aaa, skit samma jag kanske överdriver vad vet jag men då är vi två om det.
 men som sagt jag tänker ta vara på det jag har för till slut förlorar man de och då finns de inget som gör att man kan ta tillbaka det
just so you know .

Kommentarer
Kommentarer

Trackback